16 Mart 2014 Pazar

PRATİK GÖZLEME


Herkese iyi pazarlar.. Kahvaltıya hem lezzetli hemde çabucak olacak şeyler lazım. hele de artan yufkanız varsa değerlendirmek için gözleme yapmak süper fikir. benim tam olarak öyle oldu:) zaten gözleme sevmeyende pek yoktur bizim memlekette:))





Yapmak istediğiniz adede göre malzeme miktarını ayarlarsınız.
gereken tüm malzeme yufka ve içine koymak için peynir. isterseniz altını üstünü yağlamak için tereyağ kullanabilirsiniz. Yağsız yemek isterseniz tercih sizin. Ben sürdüm :))



Yufkamızı dörde bölüyoruz. her parçaya peynir ufalıyoruz. Ben peynire biraz pul biberle karabiber döktüm lezzet versin diye. Sonra zarf gibi dört tarafını katlıyoruz. yağsız tavada alt üst gözenek gözenek oluncaya kadar kızartıyoruz. İlk gözlemeden sonra tava iyice ısındığı için diğerleri çok çabuk oluyor.





Kahvaltı sofrasında yerini alan gözlemeye mideye indirilmeye hazırdır. Afiyet olsun:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder