25 Kasım 2014 Salı

HİNDİSTAN CEVİZİ BOMBASI


Kahvenin yanında yeri hep rezerve olan çikolataya alternatif, tatlı bir ağza pıt atmalık öneriyorum bugün sizlereJ Cocostar sevenlerin bayılacağından emin olduğum bir tarif. Youtubeda dolanırken görmüştüm aa bu çok kolay ki deyip yazmıştım bir kenara daha izleyeli bir hafta olmadan fırsat oldu denedim. Eşimin yorumu bundan hep yapsana olduJ diyeceğim o ki deneyin hele ki Hindistan cevizi sevenler mutlaka denesin sevmeyenler boşuna ziyan etmeyin canım Hindistan cevizleriniJ

Süper pratik zaten 4 malzemesi var J
Biz çok sevdik birde siz deneyin bakalımJ

Malzemeler;
·         3 çay bardağı Hindistan cevizi
·         3 yumurta beyazı
·         1 çay bardağı toz şeker
·         40 gr bitter çikolata

Kasemize Hindistan cevizini, şekeri ve yumurta aklarını alalım. Kaşıkla güzelce karıştıralım. Yağlı kağıt serili tepsiye 2 tatlı kaşığı yardımıyla ufak toplar şeklinde koyalım.

170 dereceye ısıtılmış fırına verelim. Üzerilerini kızarınca fırından çıkaralım. Yaklaşık 15dk sürdü benim fırınımda.

Kurabiyelerimiz soğuyunca benmari usulü erittiğimiz çikolatamızdan altına sürüp yağlı kağıt üzerine dizelim ve donmasını bekleyelim.

Benim tarifi aldım video; Nefis yemek tarifleri sitesinin Congolais Tarifi

İşte bu kadarJ Çok kolaymış dimiJ Sonra kahvemizi yapıyoruz ve ağzımıza pıt pıt atıyoruz… J


Keyfiniz bol olsunJ    Beni instagramdan takip etmek için : @benimpastaevim_

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder