6 Kasım 2014 Perşembe

BENİM PASTA EVİMİN İLK ÇEKİLİŞİNİ KAZANAN.....

Blogumun ilk çekilişini neticelendirmiş bulunuyorum. 20 günlük bir katılım sürecinden sonra talihli arkadaşımı çekiliş yap sitesi üzerinden belirledim. Benim için çok heyecanlı bir süreçtiJ Acaba katılan olur mu, hediyemi beğenirler mi gibi kafamda deli sorular vardı ama bence güzel oldu toplam 131 arkadaşım katıldı çekilişe, hepinize tek tek teşekkür ederim yalnız bırakmadınız beniJ İşin kötü yanı tek kazanan olması.

Kazanan arkadaşım umarım beğenir ve keyifli zamanlarına ortak olur fincanlarJ Güzel günlerde kullanması dileğimleJ

Evet kazanan arkadaşım: Soslu Badem

Çok tebrik ediyorum kendisini.. Bana iletişim bilgilerini göndermesini bekliyorum.
Şimdiden ikinci çekilişte ne olsa diye düşünmeye başladımJ

Herkese mutlu günler diliyorumJ

8 yorum:

  1. Güle güle kullansın 👍🙋

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullansınnnn

    YanıtlaSil
  3. aaaaaaaaaa , çok şaşırdım ve mutlu oldum :)
    galiba şansım dönmeye başladı :)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ediyorum canım güzel günlerde kullan:) iletişim bilgilerini bekliyorum yarın gönderirim:)

      Sil