4 Kasım 2014 Salı

KAHVALTI KEYFİ SERİSİ - 6

Kahvaltı demek benim için keyif demek, mutluluk demekJ Hazırlamaktan da son derece keyif alıyorum zevkle hazırlıyorum yeme kısmı zaten büyük mutlulukJ Körkütük hastayken kalkıpta büyük bir şevkle kahvaltı hazırlayınca kimse inanmıyor hasta olduğunuza ama olsun.. Birde herkes hasta olunca iştahı kaçar benim açılıyor bu da tezat oluyor tabiiJ

Yatakta gözlerimi açamazken kahvaltı hazırlığı için mutfağa geçince iyileştim resmen kahvaltıdan sonra yine hasta oldum tabiJJ Bu durum hakkımda bolca dalga geçilmesine neden olsa da napalımJJ

Bizim kahvaltı keyfimizden karelerJ Umarım size de fikir olurJ




Soframızda;
·         Menemen
·         Sosisli Milföy Sarma
·         Lütenitsa
·         Cevizli Kahvaltı Salçası
·         Çilek Reçeli

Herkese keyifli mutlu günler olsunJ

Beni instagramdan takip etmek için : @benimpastaevim_



2 yorum: