14 Mart 2015 Cumartesi

Neler Oluyor Hayatta...


Hava durumu ruh halimizi o kadar etkiliyor ki güneşli bir güne uyanınca bir yaşama dürtüsü veriyor insana haydi kalk diyor ama kapalı oldu mu hele sis varsa çıkma o yataktan kal orda… İzmir de yakasını yağmurdan kurtarmaya çabalarken ara ara ortaya çıkan güneş çık dışarı hayatını yaşa diyor demesine de fabrikanın camından bakıp iç geçiyoruz,  napalım…

Bu sene bahar gelirken bende de çiçek sevdası başladı. Çiçek sevipte ben bakamam diyenlerdendim ama bu ara fena sardım gözüm hep çiçeklerde. İlk Atatürk çiçeği ilgimi çekti kırmızı oluşunun etkisi yadsınamaz tabi ki J Görüntüsü hep hoşuma gitmiştir ama baktığımız yerdekiler pek bir baygındı seçemedik içlerinden. Bir kırmızı saksı aldık çiçeksiz döndükJ O günden beri bakınıyorum güzel bişilerJ Geçen mor sümbüllerle açılışı yaptıkJ İkeanın tam çıkışına koymuşlar üç soğanı bir saksıya mis gibi de kokuyorlar hemen kaptık bir tane bir de mor saksı takım yaptıkJ

O kadar hızlı açtılar ki zaten bu zamanlarda açıp sonra kuruyorlarmış çiçekli ömrü senede birmiş.. Olsun senede bir evimizi mis gibi kokutcakJ





















Birkaç gün öncede beyaz sümbülle kırmızı çiçekli cam güzeli (yeni gine)aldık. Kırmızı saksımız doldu yaniJ

Aldığımız da daha soğan halindeki beyaz sümbül açtı bileJ Görüntüleri çok güzel. Gidiyorum geliyorum sevip kokluyorumJ

Cam güzelinin kokusu yok. Yaprakları farklı, damarları kahve rengi ve oldukça belirgin. Üzerine fırçayla çizilmiş gibi. Görüntüsü çok hoşuma gittiJ

Evet bu aralar çiçeklerimle aşk yaşadığım doğrudur. Umarım uzun zaman bizimle yaşayabilirler. J

Herkese mutlu hafta sonları olsunJ Aşkla kalınJ

Beni instagramdan takip etmek için : @benimpastaevim_



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder