21 Mart 2015 Cumartesi

KAHVALTI KEYFİ SERİSİ - 10

Sizi baykuşlarla selamlıyorumJJ İçiniz kıpır kıpır gününüz bol renkli olsunJ Evet bir cumartesi çalışanı olarak şuan evinde kahvaltı sofrası kuranlara imrenerek onlara keyif diliyorumJ


Martın yirmi biri itibariyle google baharın ilk gününü çiçeklerle ilan ediyor ama hava hala soğuk montu atamadık üzerimizden, haberlerde kar lafı duydum kanalı değiştirdim. Tamam çocukken öğrendik mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırırda yani o bir atasözüydü birebir hayata geçmekte ne oluyor.

Ey bahar duy sesimi İzmir’den bekleniyorsun huuuuJJ

Zaten sümbüllerimde soldu ne güzeldiler anlatmıştım size çiçeklerimle aşk yaşıyorum bu aralar diye kurudularL Niye hep çiçekli kalmıyorlar ki. Menekşe alıyım diyorum onlarda çiçek daha uzun süre kalıyor sanırım. Biraz araştırma yapmam lazım J Dört mevsim çiçek veren bir çiçek bulmalıyımJ

Bu baykuşlu runnerı çok sevdim cıvıl cıvıl renkleri tam kahvaltı sofrasına göreJ Baykuşlar çok şirin değil miJ gerçektekilerinin aksiye hayli sevimlilerJ


Geçen pazardan bir kahvaltı sofrası J Mutlu kalınJSevgiyle kalınJ

Beni instagramdan takip etmek için : @benimpastaevim_


2 yorum: