12 Mayıs 2014 Pazartesi

ANNELER GÜNÜ KAHVALTISI

Tüm annelerimizin, anne adaylarımızın anneler günü kutlu olsun. Bir gün değil tabiî ki annelerimizin günü her zaman değerlerini bilip el üstünde tutmalıyız onları. Gün gelir herkes sırtını döner ama anneler çocuklarından vazgeçmezler.  Ayşe Arman’ın bugünkü röportajını okuyanlar vardır mutlaka. 5. kattan düşen çocuğunun arkasından atlayan anneyle röportajı vardı. Allaha şükür ikisi de hayatta ve sağlıklı. Ayşe Arman sormuş siz yapabilir miydiniz diye benim aklım almıyor ama annemin anne olunca anlarsın lafı da kulaklarımda. Annelik bir kadının sahip olabileceği en önemli vasıf. Değerini bilelim annelerimizin ve bir gün değil tüm yaşantımızda onlara zaman ayıralım.
Dündü anneler günü bende anneciğimle teyzemi kahvaltıya çağırdım. Herkes annesine gitti ben ayağıma çağırmış gibi oldum ama onların gününde ben hazırlanayım onlar yorulmasın istedim ondanJ
Kahvaltı benim vazgeçilmezim hele de Pazar kahvaltıları çok mühimdir. Böylede özel bir günde  güzel bir sofra hazırlamam gerekiyordu, umarım beğenirsinizJ


Çeşit çok olunca yenmiyor hepsi kalıyor diye sadece börek yapmıştım ekstradan birde gevrek almayı planlıyordum ama annemle teyzem dayanamamışlar sarma sarmışlar, haşhaşlı lokumları yapmışlar, fırında kadınbudu köfte yapmışlar. Elleri kolları dolu geldiler yineJ Ben çağırdım onları uğraşmasınlar diye yine canları durmamış birde akşamdan aradılar sen sabah uyu uğraşma biz gelirken getiricez. Yapmayın diye ne kadar diretsem de faydası yokJ Sadece tadlarına bakınca bile çeşit çok olduğundan doyduk bir sürü şey kaldı. Ohh dedik zaten kilo veremiyoruz iyi oldu böle biraz daha alırız artıkJ





Soframızda;
Benim hazırladığım havuz börekleri – oldukça beğeni topladı tarifi gelicekJ
Közlenmiş biber ve patlıcan
Lütenitsa
Kahvaltılık patates
Sucuklu yumurta
Yaprak sarma
Haşhaşlı lokum
Fırında kadınbudu köfte bulunuyordu.
Kahvemizin yanında da tatlımız krem karamelJ


Herkese güzel bir hafta diliyorumJ








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder