23 Şubat 2017 Perşembe

Mor-Beyaz Nişan Kurabiyeleri

Merhabalar,
Çook uzun zaman oldu buralara uğramayalı. Ara çok açıldı. Hamilelikti doğumdu derken ayrı düştük. Zor bir hamilelik ve doğum sonrası bir takım sıkıntılar olunca bir türlü sıra gelemedi buralara. Çok şükür bugün iyiyiz ve çömdüm bilgisayar başınaJ Hoşgelmiş olayım o zaman J
İnstagramın her geçen gün artan popülaritesi blog yazmayı arka plana düşürmeye başladı sanırım en azından benim gözlemlerim bu yönde. Her ne kadar kendim yazamasam da okuduğum blogları takip etmeye devam ettim hususi girip okudum hepsini. Seviyorum ben blog okumayıJ
Dönüşüm kurabiyelerimle olsun J çook özlemişim walla şeker hamuruyla oynamayı çok büyük keyifle hazırladık bu kurabiyeleri. Nişan için istendi inşallah güzel bir geceye tanıklık eder kurabişlerimJ
Kibar bir model seçti gelin hanım, mor-beyaz bence çok hoş oldular. Sizlerin fikirlerini de merakla bekliyorum.

Bu aralar evdeyim bebiş bakıyorum J Bu kurabiyelerle de yeniden kurabiş süslemelerine dönmüş oldumJ Özel günleriniz için doğum günleri için, küçük tatlı süprizler için kurabiye isterseniz mail atmanız yeterliJ






Mutlu kalın.. :) Aşkla kalın.. :)

Beni instagramdan takip etmek için : @benimpastaevim_


Beni facebooktan takip etmek için : benimpastaevim 

5 yorum:

  1. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    YanıtlaSil
  2. Very nice blog.
    I folowing you now, follow me back please.
    Have a nice day.
    SimonetaBlog

    YanıtlaSil
  3. Uzun soluklu bloglara denk geldikçe mutlu oluyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. hello dear sir/madam
    I read your blog Mor-Beyaz Nişan Kurabiyelerifor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    YanıtlaSil
  5. hello dear sir/madam
    I read your blog Purple-White Engagement Cookiesfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    YanıtlaSil