12 Aralık 2015 Cumartesi

KAHVALTI KEYFİ SERİSİ - 13

Gününüz aydın olsun efendimJ

Sobaya yakın oturun şu aralar malum dışarısı fena.. Dışarısı kasvetli ve soğuk diye morellerimizi bozmuyoruz, içeriyi ısıtıp, güzel bir kahvaltıyla kendimizi şımartıp, mutlu oluyoruz. Cumartesinin hakkını verip serotonin salgılıyoruz bol bol.. Kahvaltıdan sonra köpüklü kahvelerimizi içip kahvaltının mutluluğunu arttırıyoruz.

Ben çalışıyorum bugün o yüzden hayalini kuruyorum şuanda güzel bir sofranın ve kahvaltı sofrasının keyfinin ama yapabilenler için evde olanlar için tadını çıkarın diyorum. Bol muhabbetli, şen kahkahalı olsun sofralarınız J


Keyif sofralarımızdan biriJ Bakalım beğenecek misiniz?


Mutlu kalın.. :) Aşkla kalın.. :)



Beni instagramdan takip etmek için : @benimpastaevim_



Beni facebooktan takip etmek için : benimpastaevim 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder